Page 1 of 1

Nu uitati de service anual la detentoare

PostPosted: Thu Jul 05, 2012 9:02 pm
by sorin
Altfel riscati foarte mult. De curand, un bun prieten mi-a adus pentru service un regulator Cressi. Fiind destul de rare printre scufundacii romani, era prima data cand primeam unul pentru service. De aici si curiozitatea. L-am desfacut, nu am ce zice, o scula robusta. Tr.I are niste ciudatenii si niste inutilitati specifice oricarui obiect de conceptie italiana. Ceva piese de plastic pentru marirea flow-ului si scaderea valorilor lucrului mecanic efectuat, insa, repet, impresia in general pozitiva. O mare surpriza la tr.II (atasez o imagine ca sa fie explicatia mai usoara) Datorita scaparii boltului de fixare (1), tot ansamblul s-a rasucit si parghia a alunecat intr-o parte (2). Probabil ca scafandrul a sesizat ca regulatorul merge tot mai greu, insa a mers, sunt sigur de asta. Insa pericolul mare (si iminent) ar fi fost ca parghia sa se culce de tot intro parte, moment in care regulatorul ar fi devenit useless. Evident ca acest lucru nu are cum sa se intample decat cand regulatorul este folosit... Cand este folosit un regulator?

De aceia va zic: servisati-va, baieti regulatoarele!

CIMG0965.JPG