Altfel riscati foarte mult. De curand, un bun prieten mi-a adus pentru service un regulator Cressi. Fiind destul de rare printre scufundacii romani, era prima data cand primeam unul pentru service. De aici si curiozitatea. L-am desfacut, nu am ce zice, o scula robusta. Tr.I are niste ciudatenii si niste inutilitati specifice oricarui obiect de conceptie italiana. Ceva piese de plastic pentru marirea flow-ului si scaderea valorilor lucrului mecanic efectuat, insa, repet, impresia in general pozitiva. O mare surpriza la tr.II (atasez o imagine ca sa fie explicatia mai usoara) Datorita scaparii boltului de fixare (1), tot ansamblul s-a rasucit si parghia a alunecat intr-o parte (2). Probabil ca scafandrul a sesizat ca regulatorul merge tot mai greu, insa a mers, sunt sigur de asta. Insa pericolul mare (si iminent) ar fi fost ca parghia sa se culce de tot intro parte, moment in care regulatorul ar fi devenit useless. Evident ca acest lucru nu are cum sa se intample decat cand regulatorul este folosit... Cand este folosit un regulator?
De aceia va zic: servisati-va, baieti regulatoarele!
Nu uitati de service anual la detentoare
1 post
• Page 1 of 1
![]() Instructor
Posts: 288
Personal album
Images: 34 Joined: Mon Dec 19, 2011 10:53 am Location: Bucuresti Has thanked: 11 times Have thanks: 61 times Certificare: NAUI Instructor #55391 - ANDI Technical Diver TSD Locatie: Bucuresti |
You do not have the required permissions to view the files attached to this post. Proud member of the Earth.
|
1 post
• Page 1 of 1
Who is online
Registered users: Bing [Bot]